De Club

De Voorburgse Rugby Club is opgericht in 2015. De club richt zich volledig op de jeugd en heeft als missie iedereen te laten genieten op recreatief en competitief niveau van de rugby way of life!

We begonnen in september 2015 met teams voor de leeftijdsgroepen Guppen (4-5 jaar) en Turven (6-7 jaar). In januari 2016 zijn we gestart met de leeftijdscategorieën Benjamins (8-9 jaar), Mini’s (10-11 jaar) en Cubs (12-13 jaar). In seizoen 2017 hebben we ook de leeftijdscategorie Junioren (14-15 jaar) toe kunnen voegen. Dit team groeide in 2019-2020 door tot een Colts-team, dat met RC Delft een clusterteam vormde. De Junioren clusterden in 2020-2021 met WRC Te Werve en de Wassenaar Warriors. Met ingang van seizoen 2022-2023 bestaat dit cluster, onder de naam The Hague Barbarians, uit de Wassenaar Warriors en VRC.

Zo groeien we met al onze teams mee, zodat de kinderen tot hun 17e kunnen blijven spelen bij de Voorburgse Rugby Club.

Rugby values

Wat zijn de kernwaarden van de Voorburgse Rugby Club?

Gedragsregels

De gedragsregels van Rugby Nederland.

Clubkleding

Bestel online het VRC tenue!

Het bestuur van de Voorburgse Rugbyclub.

Kijk hier welke vacatures de Voorburgse Rugbyclub heeft openstaan.